ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

با پیگیری استاندار هرمزگان و در دیدار با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قسط اول اعتبارات مربوط به تکمیل و تجهیز بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال، طی هفته آتی به حساب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واریز می شود.

بازخبر/ فریدون همتی شب گذشته(۳۰ مهرماه) در حاشیه این دیدار، افزود: برای تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تا پایان سال برنامه ریزی شده بود که در راستای این هدف گذاری مقرر شده بود سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از محل مصوبه سفر رییس جمهور و ردیف توازن ملی و ردیف  بودجه، ۱۷۵ میلیارد تومان برای تامین نیروی انسانی و تسریع در اجرای این بیمارستان اختصاص  دهد.

وی افزود: در پی نشست قبلی با وزیر بهداشت قول پرداخت ۱۰۰میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و ستاد ملی کرونا داده شده بود که امروز در همین راستا با همراهی نمایندگان مرکز استان، آقایان دکتر مرادی و دکتر آشوری با معاون وزیر بهداشت پیگیری شد.

همتی با اشاره به نتایج این نشست، تصریح کرد: طی هفته آتی،۳۰۰میلیاردریال برای تکمیل و توسعه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به حساب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واریز خواهد شد.

استاندار هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه این پروژه در راستای بهره‌مندی مردم استان و به‌ویژه شهر بندرعباس با امکانات درمانی و بیمارستانی مجهز، از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: بر اساس پیش بینی ها قرار بود این پروژه طی دو سال آینده به بهره برداری برسد اما تلاش داریم با کمک وزارت بهداشت این مجموعه بزرگ بیمارستانی را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

همتی عنوان کرد: بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس یکی از مهمترین پروژه های عمرانی هرمزگان است که منابع مالی آن با پیگیری های انجام شده در حال تامین است و امیدواریم با روند مناسب اجرای این پروژه تا پایان سال آماده بهره برداری شود.

به گزارش ایسنا، بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از جمله پروژه‌های مهم و اثر گذار در سفر دوم هیئت دولت به استان هرمزگان بوده است که استاندار هرمزگان  شخصا و با همراهی نمایندگان مرکز استان با پیگیری مکرر و با انتصاب نماینده‌ای ویژه برای پیگیری روند اجرایی و تکمیل این پروژه از تمام ظرفیت‌ها برای اتمام آن تا پایان سال جاری اهتمام ویژه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *