اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مهلت یک ماهه به نانوایی‌های بندرعباس جهت استفاده از گاز شهری

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: نانوایان یک ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام کنند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می شود.

بازخبر/حسین باباخانی در جلسه کارگروه گندم و آرد شهرستان با اشاره به گزارش رئیس اداره گاز شهرستان در خصوص آخرین وضعیت گازکشی محلات شهر بندرعباس، افزود: بیش از ٢٠ درصد شهر بندرعباس بطور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری و مابقی نیز در حال اجرا است پس ضرورت دارد در محلات که اجرای کامل گازکشی شده شهروندان خصوصا اصناف و واحدهای تجاری نسبت به دریافت و خرید انشعاب و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

وی اظهار کرد: محلات شهرک توانیر، گلشهر جنوبی تا خیابان صمدو، مسکن مهر پیامبراعظم، شهرک نبوت، الهیه شمالی، شهرک فجر، شهرک طلاییه تا شهرک امام رضا، الهیه جنوبی، شهرک توحید، بهشت بندر، زعفرانیه، شرق بلوار دانشگاه، چهار راه پگاه، کوی نواب و داماهی به طور کامل گازکشی شده و آماده بهره برداری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس اضافه کرد: نانوایان مستقر در این محلات یکماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام کنند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی و بازدید های صورت گرفته جهت برخورد با کم فروشی و گرانفروشی بازرسی و نظارت بر نانوائی ها تشدید و با هرگونه تخلفات صنفی نانوایی ها برخورد جدی می شود که در این زمینه بیش از ٢٠ واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کم فروشی ظرف یک هفته گذشته پلمپ و تعداد ۵٠  پرونده نیز بدلیل تخلفات صنفی توسط بازرسین صمت تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باباخانی با اشاره به گزارش اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی در خصوص شروع فصل کشت و حضور کارگران فصلی در روستاه‌ها و افزایش جمعیت بر ضرورت تامین آرد فوق العاده جهت تامین کسری آرد مورد نیاز  روستاها تاکید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *