اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

از بازداشت رئیس شرکت پودر ماهی سوزای قشم تا صدور دستور پلمب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم از بازداشت رییس شرکت پودرماهی صبا مجد شهر سوزا خبر داد.

بازخبر/ سرهنگ حسین الهی شب گذشته(۲۷ مهرماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: این رویداد در پی حادثه روز گذشته که منجر به جان باختن ۴ نفر از کارکنان شرکت پودر ماهی شد، انجام گرفت.

وی دستگیری مدیرعامل شرکت یاد شده را با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم ذکر کرد و افزود: این شرکت تا بررسی دقیق کارشناسان و اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با دریافت خبر حادثه صبح روز گذشته، بلافاصله به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم برای بررسی دقیق علت این اتفاق دردناک در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی قشم، جان باختن چهار تن از کارکنان شرکت پودر ماهی شهر سوزا را به خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفت و برای تندرستی فرد مصدوم این حادثه آرزوی بهبودی کرد.

همچنین روز گذشته(۲۷ مهرماه) رضا صفایی دادستان شهرستان قشم به‌همراه سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی قشم با حضور در محل حادثه، دستور پلمب شرکت مذکور و همچنین دستور لازم برای تسریع در مراحل کارشناسی و اعلام نظریه پزشکی قانونی شهرستان قشم در مورد جان باختگان این حادثه و صدور جواز دفن آنان را صادر کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جزییات حادثه ظهر یک شنبه در سوزای قشم و فوت ۴ کارگر کارخانه تولید پودر ماهی را تشریح کرد.

دکتر حسین قاسمی در جمع خبرنگاران، گفت: ساعت ۱۱:۵۶ دقیقه ظهر امروز، پیرو تماس یک شهروند با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ قشم و ارائه گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک بیمار، بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای سوزا، به محل حادثه واقع در کارخانه پودر ماهی، اعزام شد.

بر اساس گزارش تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ قشم، بعد از بررسی اولیه صحنه حادثه، سه نفر، یک مصدوم آقای ۲۰ ساله با سطح هوشیاری ۶  که به دنبال گاز گرفتگی ناشی از استنشاق گازهای منتشر شده از تخمیر پسماند ماهی و سقوط دچار تروما و کاهش سطح هوشیاری شده بود و دو نفر که به دنبال کاهش سطح هوشیاری و سقوط در حوضچه انباشت آشغال ماهی فوت شده بودند؛ توسط اورژانس ۱۱۵، بررسی و خدمات رسانی شدند.

وی عنوان کرد: مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل از قبیل فیکس سر و گردن، اکسیژن تراپی، حمایت تنفسی و سایر اقدامات جهت دریافت خدمات درمانی پیشرفته تر به درمانگاه شهر سوزا منتقل و از آنجا به بیمارستان قشم اعزام شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از بررسی ثانویه محل حادثه، مشخص شد، دو تن از کارگران کارخانه مفقود شده‌اند که در نهایت بعد از کاووش مجدد حوضچه، جسد این دو کارگر نیز پیدا شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *