اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دریافت قیمت کالاهای اساسی از سامانه سیاق

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین قیمت کالاهای اساسی به سامانه سیاق مراجعه کنند.

بازخبر/ محمد عباسی  اظهار کرد: نظر به اهمیت اطلاع رسانی و دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سامانه پیامکی و سایت اطلاع رسانی تهیه و قابل بهره برداری توسط شهروندان است.

وی تصریح کرد: شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر به شماره ۳۰۰۰۹۱۲۴ بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اقلام مندرج در این سامانه را ۴۸۶۱ قلم کالا  اعم از اقلام اساسی، میوه و تره بار، پروتئین و نرخنامه های مصوب اتحادیه صنفی، اعلام کرد و افزود: شهروندان در کنار سامانه پیامکی می توانند با مراجعه به سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir  از آخرین قیمت کالاها مطلع شوند.

عباسی در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و یا در سایت فوق الذکر به ثبت برسانند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *