ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

جنگ اقتصادی در برخی موارد به مراتب از دفاع مقدس سخت‌تر است

استاندار هرمزگان گفت: جنگ اقتصادی دشمن در برخی موارد به مراتب از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس سخت‌تر است، چرا که در جنگ اقتصادی همه خانواده ها از دریچه اقتصاد مورد حمله قرار گرفته اند.

بازخبر/ فریدون همتی، در مراسم صبح‌گاه ‌عمومی فرماندهی انتظامی استان، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه دستیابی به آمار مطلوب در حوزه کاهش وقوع جرم در استان، نمود عینی تلاش، فداکاری، ایثارگری، هوشیاری و برنامه ریزی نیروی انتظامی است، بیان داشت: در حالی که هرمزگان بیش از یک‌هزار و ۴۰۰کیلومتر نوار ساحلی و مرز دریایی دارد و موقعیت مناسبی برای فعالیت قاچاقچیان به دلیل شرایط خاص استان فراهم شده است، اما از نظر امنیت و آرامش و نظم عمومی در شرایط مطلوبی به سر می بریم.

وی توسعه پایدار و رشد کشور را مستلزم تأمین امنیت پایدار دانست و گفت: اقتدار ما در دو حوزه سرزمینی و برون سرزمینی در حوزه نظامی و دیپلماسی خارجی باعث شده است که دشمن دچار درماندگی شود و تحریم های تسلیحاتی پس از ۱۰سال در سایه همین اقتدار برداشته شد.

همتی، ضمن اشاره به نقش هدایت‌گر و حمایت‌گر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق اقتدار و ارتقاء امنیت درون و برون سرزمینی، افزود: نقشه شوم دشمنان اسلام و توطئه بزرگی مانند داعش در کشور سوریه و عراق که به فرماندهی سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه آفرینی جوانان رشید این مرز و بوم خنثی شد، جز با هدایت رهبر معظم انقلاب و دیپلماسی حاصل از منطق و عقلانیت محقق نمی شد.

رئیس شورای تأمین استان، امنیت پایدار و متمایز کنونی نسبت به دیگر کشورها را، محصول فداکاری ملت ایران و هماهنگی، انسجام و وحدت همه مسئولان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اگرچه اختلاف نظرهایی ممکن است در برخی مسائل وجود داشته باشد اما در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همه مسئولان نظام همیشه در کنار هم بوده و هستند.

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی دشمن در برخی موارد به مراتب از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس سخت‌تر است، چرا که در جنگ اقتصادی همه خانواده ها از دریچه اقتصاد مورد حمله قرار گرفته اند.

همتی، استفاده همه جانبه از امکانات و ابزارهای موجود را در راستای خنثی سازی تلاش دشمن در این عرصه مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز همانطور که دشمن در عرصه دفاعی و نظامی جرأت و قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارد، باید در این عرصه نیز خود را آن‌قدر قوی کنیم که جایی برای نفوذ دشمن باقی نگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در مراسم صبحگاه عمومی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در تمامی حوزه ه ها، گفت: اقدامات خوب و جهادی نیروی انتظامی ، روحیه و امید را در سایر حوزه ها و در بین مردم تقویت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده  با بیان اینکه برای ما باعث افتخار است که نیروی انتظامی در عرصه های مختلف با اقتدار، امنیت را به رخ تمام دنیا می کشاند، افزود: اینها همه محصول تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حوزه آسیب به امنیت اجتماعی موضع گرفته است،  تصریح کرد:  در تأمین امنیت اقتصادی و پدیده قاچاق نیز  نقش ناجا در کشور کم نظیر و حتی می توان گفت بی نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین” محمد عبادی زاده” با اشاره به اینکه اینکه نیروی انتظامی مرکز ثقل مبارزه با قاچاق را بر روی دریا گذشته، اقدام شایسته ای است، گفت:  نیروی انتظامی با ورود به حوزه فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی توانسته با تلاش جهادی امنیت همه جانبه و متوازن را در سطح استان برقرار نماید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: ما امروز در شرایط و موقعیتی قرار داریم که تروریستهایی که اطراف ما قرار گرفته اند همانند یک شیر پیر غرش می کنند اما در مقابل نیرهای نظامی و انتظامی زمین گیر شده اند و به خاطر همین تلاش ها است که می توانیم امنیت را به رخ دیگر کشورها و دشمنان بکشیم.

وی ادامه داد: ما امروز در حالی هفته ناجا را گرامی می داریم که هفته ناجا فرصت مناسبی است که با این سازمان خدوم و ولایی با مروری به کارنامه ارزشمند خود نسبت به باز نگری و رفع معایب اقدام و ضریب موفقیت ها را افزایش دهد.

امام جمعه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: به شهدای ناجا و خانواده های شهدا و محضر مبارک فرماندهی کل قوا درود می فرستم و از خانواده های محترم کارکنان نیروی انتظامی که خود به نوعی ایثارگری می کنند کمال تشکرو و قدردانی را دارم.

 سردار غلامرضا جعفری، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان صبح امروز(۲۷ مهرماه) در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی هرمزگان به مناسبت هفته ناجا، افزود: هرمزگان در رتبه ۲۹ بین استان‌های کشور از لحاظ وقوع جرم قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۳ درصد انواع سرقت کشف شده و دستگیری مجرمین ۶ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ خدمت به مردم انجام می‌شود و ۹۷ درصد مردم از خدمات رسانی از نیروهای انتظامی رضایت دارند.

سردار جعفری با اشاره به طرح خیبر و دستگیری ۴۲۷ نفر از ارازل و اوباش، اضافه کرد: در حوزه پلیس فتا نیز ۱۵ هزار و ۷۰۰ جرم شناسایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در حوزه پلیس امنیت اقتصادی ۶۳۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در شش ماهه امسال کشف شده است که نسبت به پارسال ۶۵ درصد رشد داشته است، با اشاره به متلاشی شدن ۲۸ باند قاچاق، اظهار کرد: در این زمینه ۳ هزار و ۷۵۴ نفر دستگیر شده است که بیش از ۲ هزار خودرو از آن‌ها توقیف شده است.

سردار جعفری با اشاره اینکه به بیش از ۸ هزار پرونده خدمات مشاوره‌ای ارائه و از این تعداد بیش از ۶ هزار پرونده منجر به سازش شده است، عنوان کرد: بیش از هزار میلیارتومان به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر ضربه وارد شده است که در این زمینه بیش از ۷۰ تن مواد مخدر کشف شده است.

وی در خصوص امدادرسانی حوزه سلامت افزود: ۱۹ هزار انواع خدمات در زمینه مقابله با کرونا به مردم ارایه شده است که ۵۴۸ بیمار کرونایی در بیمارستان نیروی انتظامی از اول همه گیری ویروس کرونا بستری شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *