ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هرمزگان توزیع می‌شود اگر…

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۳ نفر دیگر بر اثر کرونا در استان جان باختند و شمار جان باختگان به ۸۰۸ نفر رسید.

 بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان  افزود: اکنون ۱۶۰نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۴۱نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳نفر از آنها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۳هزار و ۱۰۷ آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون به بیش از ۱۶هزار نفر از خانم‌های باردار، کارکنان بهداشت و درمان و دیگر گروه‌های هدف پرخطر واکسن آنفوآنزا تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: در صورت دریافت باقیمانده سهمیه واکسن استان، در هفته آینده برای فروش در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات و قرمز بودن شرایط بیشتر استان‌ها از نظر کرونا، از مسافرت و پذیرش مهمان از دیگر استان‌ها به شدت بپرهیزند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *