آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نیروی انتظامی جلوی سفرهای غیرضروری را بگیرد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تاکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری از دولت و نیروی انتظامی خواست که جلوی ترددهای غیرضروری مردم را بگیرند.

بازخبر/   سیدعلی موسوی  با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا ویروس در کشور و آثار مخرب این ویروس به عنوان یک بلای خانمان سوز در جهان بیان کرد: این ویروس در کشور ما نیز گسترش پیدا کرده و موجب شده وضعیت اغلب استان های کشور قرمز شود، دولت باید با برنامه و با جدیت کنار مردم بایستند و آسیب دیدگان و اقشار نیازمند را حمایت کند، همه ما باید در این وضعیت بحرانی کرونا به فکر حال مردم و به دنبال رفع گرفتاری مردم باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کادر درمانی کشور اظهار کرد: دولتمردان و مسئولین باید شرایطی را در کشور فراهم کنند تا با پیشگیری از ابتلا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم، در حوزه ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها باید اقدامات موثری انجام شود که حتی می توانیم از مردم و نهادهای مردمی در این خصوص کمک بگیریم، همچنین باید به قابل دسترس بودن محلول های ضدعفونی و ماسک برای مردم توجه لازم را داشته باشیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در خصوص کنترل راه ها و جاده های منتهی به مراکز تفریحی مانند شمال کشور  که موجب تردد غیر ضرور می شود از نیروی انتظامی و دولت درخواست می کنیم به این موضوع ورود کرده و جلوی مسافرت های غیرضروری را بگیرد، باید به این مهم توجه کرد تا از جابجا شدن این ویروس و افزایش ابتلا جلوگیری کنیم؛ چرا که در سفرهای غیرضروری ویروس از شهری به شهر دیگر منتقل می شود و جان افراد را به خطر می اندازد.

نماینده مردم ملکان در پایان تاکید کرد: مردم باید توجه کنند که رعایت پروتکل ها و حفظ جان دیگری با پرهیز از ترددهای غیرضروری حق الناس است پس باید ضمن مراعات کردن حال یکدیگر در رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *