ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارائه شماره حساب بانکی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان از فراهم شدن امکان ارائه شماره حساب بانکی مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان به صورت غیرحضوری خبر داد.

بازخبر/عباس اکبری ، ضمن بیان جزییاتی در این رابطه اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات غیرحضوری به مستمری‌بگیران، کاهش مراجعات غیرضروری و افزایش رضایتمندی مخاطبین و همکاران، امکان ارائه شماره حساب بانکی توسط مستمری‌بگیران، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir ایجاد شده است.

وی افزود: مستمری‌بگیران می‌توانند با ورود به سامانه مذکور با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق منوی مستمری‌بگیران، گزینه”اعلام شماره حساب بانکی ویژه مستمری‌ بگیران”، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال آن برای شعبه محل دریافت مستمری اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: ثبت شماره حساب بانکی توسط مستمری‌بگیر در سامانه و پذیرش یا عدم پذیرش آن توسط شعب سازمان تامین اجتماعی، از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع‎رسانی می شود.

اکبری یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۱ هزار نفر مستمری بگیر در این استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آن‌ها، جمعیتی بالغ بر به ۹۰ هزار نفر را شامل می شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *