ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار شهرستان بندرعباس:

با محتکرین و گرانفروشان برخورد جدی صورت می‌گیرد

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: برخی سودجویان با گرانفروشی و احتکار نیازمندی‌های مردم بر میزان فشار بر مردم می افزایند که بایستی با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

بازخبر/عزیزاله کناری شب گذشته(۲۱ مهرماه) در جلسه شورای نظارت و کنترل تنظیم بازار شهرستان بندرعباس افزود: در صورت مشارکت گسترده شهروندان در اعلام تخلفاف مشهود، میزان برخوردها افزایش یافته و با گرانفروشان و محتکران برخوردهای لازم صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان بندرعباس بیان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام بر مردم فشار وارد می کنند، متاسفانه برخی نیز در داخل کشور با آن‌ها همراهی می کنند و با گرانفروشی و احتکار نیازمندی‌های مردم بر میزان فشار بر مردم می افزایند که بایستی با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

کناری اظهار کرد: با فرصت طلبان و سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی توسط بخش دولتی، بسیج، نیروهای مردمی و شهروندان با افزایش نظارت ها، برخوردهای لازم صورت می‌گیرد و گشت های مشترکی را به صورت صبح و بعد از ظهر در سطح بازار از فردا خواهیم داشت.

وی افزود: شهروندان نیز با ارائه اطلاعات، فاکتور و گزارش های تخلفات به دستگاه های نظارتی و از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و تلفن ۱۲۴ نسبت به معرفی گرانفروشان و محتکران و محل‌های احتکار کالا ها به مسئولان کمک کنند تا با برخورد با این افراد متخلف در مردم ایجاد امید و در محتکران و گرانفروشان، ناامیدی و یاس ایجاد شود.

فرماندار شهرستان بندرعباس ضمن تقدیر و قدردانی از کسبه منصف شهرستان اظهار کرد: بازار به صورت روزانه رصد خواهد شد و تیم های بازرسی متعدد با استفاده از ظرفیت بسیجیان، بازرسان افتخاری پلیس انتظامی و گروه های مردمی و بانوان داوطلب علاقمند با محوریت سازمان صنعت معدن تجارت بصورت شبانه روزی و مستمر و نامنظم محسوس و نا محسوس رصد می شود.

وی اضافه کرد: هر شهروند می‌تواند به عنوان یک بازرس افتخاری عمل کند و تخلفات در حوزه بازار را اعلام کند.

کناری تصریح کرد: فروشندگان نیز بایستی هر گونه خریدی را با فاکتور داشته باشند و اتیکت را به صورت روزانه نصب کنند و فاکتور فروش را به خریدار با ذکر تاریخ و آدرس دقیق واحد صنفی ارائه کنند و درصورت وجود هر گونه تخلفی با متخلفین برخورد شدید ظرف حداکثر ۴۸ ساعت خواهد شد.

کناری با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی نیز به عنوان بازرس افتخاری و نامحسوس اقدام و تخلفات را اعلام کنند، از روسای اتحادیه ها نیز خواستند ضمن رصد صنوف زیر مجموعه، آنها را ارشاد کنند و با متخلف برخورد کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *