ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

به زودی واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هرمزگان توزیع می‌شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر دیگر بر اثر کرونا در استان جان باختند و شمار جان باختگان به ۸۰۲ نفر رسید.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان ، افزود: اکنون ۱۸۷ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره جدیدترین آمار واکسیناسیون آنفلوآنزا نیز اظهار کرد: به بیش از ۱۳ هزار خانم باردار، کارکنان بهداشت و درمان و برخی از گروه‌های هدف واکسن آنفلوآنزا تزریق شده است.

نوروزیان اضافه کرد: تزریق این واکسن در استان کماکان ادامه دارد و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، خانوارهای دارای پرونده الکترونیک سلامت، بدون هماهنگی به مراکز جامع سلامت مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه این خانوارها تنها پس از تماس مراکز خدمات جامع سلامت به این مراکز مراجعه کنند، تصریح کرد: این خانوارها برای تشکیل پرونده سلامت در روزهای آینده به مراکز تحت پوشش مراجعه کنند.

نوروزیان در پایان با اشاره به اینکه گروه‌های بعدی در نوبت واکسیناسیون متعاقبا اعلام می‌شود، عنوان کرد: به زودی این واکسن برای فروش در داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *