ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رییس اتاق بازرگانی بندرعباس:

تصمیمات‌ اخیر، ظن لطمه‌زدن به پیکره صادرات را تداعی کرده است

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: بازارهایی که سال ها صادرکنندگان برای به دست آوردنشان زحمت کشیده اند نباید یک شبه با یک بخشنامه غیرکارشناسی و یا مصوبه از دست برود و مسوولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

بازخبر/محمدرضا صفا  در خصوص نامه اش به استاندار هرمزگان، افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از تعلیق کارت های بازرگانی و با توجه به اهمیت حمایت از صادرات غیرنفتی در شرایط تحریم اقتصادی با ارسال نامه ای  به استاندار استان هرمزگان خواستار رفع مشکلات ناشی از وضع قوانین دست و پاگیر و غیرکارشناسی در حوزه صادرات هستم.

وی با بیان اینکه تصمیمات‌ اخیر، ظن لطمه‌زدن به پیکره صادرات را تداعی کرده است، تصریح کرد: جهش تولید زمانی معنا می یابد که جهش صادرات را به دنبال داشته باشد ولی متاسفانه تصمیماتی که گرفته می شود لطمه فراوانی به صادرکنندگان وارد کرده است.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: روانسازی در بخش صادرات باید اولویت نخست مسئولان باشد و این در حالی است که در حال حاضر صادرکنندگان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و به سختی امورات خود را پیش می برند.

صفا اظهار کرد: بسته بندی، حمل و نقل جاده ای و دریایی صادرکنندگان با ارز آزاد است و تورم داخلی هم در کنار آن وجود دارد و در کنار تمام این مشکلات، وقفه های پیش آمده در اثر ویروس کرونا را نیز به مشکلات صادرکنندگان افزوده است  ولی با این حال صادرکنندگان عرصه را رها نکرده اند و برای رشد اقتصادی کشور تلاش می کنند.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: بازارهایی که سال ها صادرکنندگان برای به دست آوردنشان زحمت کشیده اند نباید یک شبه با یک بخشنامه غیرکارشناسی و یا مصوبه از دست برود و مسوولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: عدم شفافیت در صدور بخشنامه ها باعث سردرگمی فعالان اقتصادی شده و بهبود فضای کسب و کار را مورد تهدید قرار می دهد و این رویه دیگر نمی توان امیدی به بخش صادراتی کشور داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *