ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ضرری که کرونا به رونالدو زد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای تفریحی باعث شده هتل های فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به تعطیلی کشید شود.

بازخبر/کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس علاوه بر فوتبال به دلیل شهرت زیادش در دنیا کارهای اقتصادی انجام می دهد. برند تجاری «CR7» شهرت جهانی در دنیا دارد که در تولید پوشاک ورزشی و هتل‌داری فعالیت می کند.

طبق گزارش‌های رسیده از رسانه‌های پرتغال بحران کرونا ضربه بزرگی به اقتصاد این برنده تجاری رونالدو زده است. کاپیتان تیم ملی پرتغال دو هتل به نام تجاری «CR7» دارد. یکی از این هتل ها در جزیره مادیرا زادگاهش است.

دومین هتل تفریحی رونالدو در لیسبون پایتخت پرتغال قرار دارد. طبق گزارش‌ها بحران کرونا ضربه بزرگی به هتل ابرستاره پرتغالی در جزیره مادیرا وارد کرده و به نوعی این هتل تفریحی-توریستی را تعطیل کرده است.

طبق گزارش‌ها بعد از بحران کرونا اکنون آمار حضور توریست در این جزیره تفریحی مادیرا به میزان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد و این باعث شده تا ابرستاره پرتغالی درهای هتل تفریحی خود ببندد و به نوعی تا اطلاع ثانویه هتل «CR7» تعطیل شود.

البته هتل رونالدو در پایتخت پرتغال همچنان خدمت رسانی می کند ولی مجبور شده به دلیل شرایط بحرانی کرونا و جذب مشتری هزینه اقامت را به نصف قیمت کاهش دهد. پیش از این هتل پیستانا CR7 لیسبون از هر میهمان شبی ۱۵۰ یورو هزینه اقامت دریافت می کرد  ولی به دلیل شرایط کرونا این رقم را به نصف یعنی ۷۷ یورو کاهش داد.

با وجود این ضربه بزرگ کرونا به برند «CR7» و هتل های زنجیره اش اما رونالدو درباره گزارش مالی و ضرر خود سکوت کرده و حاضر نیست آماری از این ضربه اقتصادی ارائه کند. اما بنا به منابع نزدیک از این ستاره پرتغالی به این زودهای هتل تفریحی CR7 در جزیره مادیرا باز نخواهد  شد و تا اطلاع ثانویه خدماتی ارائه نمی دهد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *