ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یحیی: پرسپولیس یتیم است!

سرمربی قرمزها به انتقاد از شرایط این تیم پرداخت.

بازخبر/ یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: تیم با ۱۴ امتیاز قهرمان لیگ برتر شده، فینالیست آسیا شده، قهرمان غرب آسیا شدیم و امروز اولین تمرین بعد از این قهرمانی و شروع کار برای لیگ جدید است. برخی از بازیکنان نیامدند، برخی در تیم ملی هستند و با تیم نصفه و نیمه تمرین می‌کنیم.

گل محمدی ادامه داد: این برای چندمین بار است، خودتان شاهد بودید قرار بود روز گذشته تسویه کنند، ولی یک وعده به وعده‌های قبلی اضافه شد و به خاطر همین بازیکنان به تمرین نیامدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد این که رسول پناه مدعی است که پرداختی انجام شده اما به نظر می‌رسد شرایط خوبی وجود ندارد، گفت: من نباید جواب بدهم، آنهایی متولی این تیم هستند باید جواب بدهند. این تیم مدیرعامل و هیأت مدیره دارد. یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیرمقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. نمی‌دانم چه بگویم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *