اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
یک مسئول خبر داد

آغاز طرح نظارتی پایش کالا و خدمات در هرمزگان/برخورد با گران‌فروشان و محتکرین

طرح نظارتی و بازرسی بر کالاهای اساسی از صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه در استان آغاز و به مدت ۳۰ روز (لغایت۲۱ آبان ماه) ادامه می‌یابد.

بازخبر/خلیل قاسمی صبح امروز(۲۱ مهرماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر فوق افزود: در این طرح قریب به ۱۰۰ بازرس در ۲ نوبت صبح و عصر نظارت از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان را بر عهده دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: با واحدهای صنفی که اقدام به گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و… می کنند، برخورد می‌شود و متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون مجازات خواهند شد.

وی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و بیان‌ کرد: جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از دیگر اهداف این طرح است.

قاسمی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر استان اطلاع دهند و پیگیر شکایت خود باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *