ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ممنوعیت تردد شناورها در مسیر بندرعباس به جزایر قشم و هرمز و بالعکس

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرشهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان گفت: تردد شناورها در مسیر دریایی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی از صبح امروز متوقف شده است.

بازخبر/حمید رضا محمدحسینی  افزود: به دلیل تداوم وزش باد شدید و مواج شدن دریا تردد شناورها در مسیر دریایی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز و بالعکس از صبح امروز متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه اختلال در ترددهای دریایی از بامداد روز گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از عصر دیروز تا بامداد امروز با بهبود شرایط جوی تردد در مسیر بندرعباس به جزایر قشم و هرمز برقرار بود، اما مجددا از صبح امروز با افزایش سرعت باد، گردوخاک و متلاطم شدن دریا، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز تعطیل شده اند.

محمد حسینی با اشاره به اینکه مسافران جهت اطلاع از وضعیت ترددهای دریایی می‌توانند با شماره ۳۱۱۱ تماس بگیرند، اضافه کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی مسافران و گردشگران برای حفظ سلامتی خود از هر گونه تردد دریایی غیرمجاز پرهیز کنند و جان خود را به خطر نیاندازند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *