اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

گرد و خاک پروازهای فرودگاه بندرعباس را مختل کرد

در حالی که امروز در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی هرمزگان و همچنین تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود که ورود و خروج پروازها به فرودگاه بین المللی بندرعباس هم با مشکل مواجه شده است.

بازخبر/طی ساعات صبح تا ظهر امروز سرعت وزش باد به ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد، وزش بادهای شدید شمال شرقی در مناطق خشکی استان از جمله نواحی شرقی، شمالی و مرکزی سبب بروز گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شده و اکنون شعاع دید افقی در بندرعباس به کمتر از ۳۰۰ متر رسیده است.

از صبح امروز پرواز تهران، شیراز و چابهار به بندرعباس شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر باطل شده است و دو پرواز تهران شرکت های آسمان و سپهران و مشهد ایرتور به مقصد بندرعباس با تأخیر مواجه شده است.

همچنین پروازهای بندرعباس به شیراز و رشت شرکت هواپیمایی آسمان و بندرعباس به تهران ماهان تاکنون باطل و پروازهای بندرعباس به مقصد ابوموسی و تبریز شرکت های ایران ایر و ایرتور با تأخیر رو به رو شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *