چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

گرد و خاک پروازهای فرودگاه بندرعباس را مختل کرد

در حالی که امروز در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی هرمزگان و همچنین تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود که ورود و خروج پروازها به فرودگاه بین المللی بندرعباس هم با مشکل مواجه شده است.

بازخبر/طی ساعات صبح تا ظهر امروز سرعت وزش باد به ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد، وزش بادهای شدید شمال شرقی در مناطق خشکی استان از جمله نواحی شرقی، شمالی و مرکزی سبب بروز گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شده و اکنون شعاع دید افقی در بندرعباس به کمتر از ۳۰۰ متر رسیده است.

از صبح امروز پرواز تهران، شیراز و چابهار به بندرعباس شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر باطل شده است و دو پرواز تهران شرکت های آسمان و سپهران و مشهد ایرتور به مقصد بندرعباس با تأخیر مواجه شده است.

همچنین پروازهای بندرعباس به شیراز و رشت شرکت هواپیمایی آسمان و بندرعباس به تهران ماهان تاکنون باطل و پروازهای بندرعباس به مقصد ابوموسی و تبریز شرکت های ایران ایر و ایرتور با تأخیر رو به رو شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *