ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس مرکز سنجش محیط زیست هرمزگان:

هوای”بندرعباس، خمیر و جاسک” امروز ناسالم است/فعالیت های طولانی مدت کاهش یابد

رئیس مرکز سنجش محیط زیست استان هرمزگان گفت: وضعیت امروز هوای شهرستان های بندرعباس، خمیر و جاسک برای گروهای حساس ناسالم است.

بازخبر/مریم سلیمی زاده  با بیان اینکه افرادمبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان  باید فعالیت های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند، افزود: میزان شاخص کیفی  هوا AQI ناشی از ذرات با سایز ۲.۵ میکرون در شهرستان بندرعباس در یک ساعت گذشته  برابر با ۱۸۰ است بر این  اساس وضعیت کیفی هوا در آن شهرستان ناسالم اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه دستور العمل احتیاطی در مواقعی که شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم باشد باید موارد خاص این شرایط را رعایت کرد، اضافه کرد: افراد باید فعالیت های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

سلیمی زاده ادامه داد: میزان شاخص کیفی هوا AQI ناشی از ذرات با سایز ۱۰ میکرون در شهرستان خمیر و جاسک در یک ساعت گذشت  ناسالم  برای گروه های حساس اعلام می شود.

رئیس مرکز سنجش محیط زیست استان هرمزگان در پایان گفت: در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس شامل افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل کاهش یابد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *