اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۶۵ پرونده شکایت از واحدهای صنفی هرمزگان منجر به مصالحه شد

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال، ۶۵ پرونده شاکی به مصالحه خاتمه یافت.

بازخبرعبدالرضا پیروی منش  مبلغ ریالی را بیش از  ۴ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال دانست و عنوان کرد: بیشترین تخلفات گرانفروشی، تقلب، عدم ارائه فاکتور و عدم اجرای تعهدات است.

وی با اشاره به به روش جلب رضایت مشتری، افزود: تعویض کالا، عودت کل مبلغ یا مابه التفاوت مبلغ به شاکیان و تحویل کالای مورد نظر مشتری، از روش‌های جلب نظر مشتریان است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان  در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ۱۲۴  رسیدگی به شکایات مردمی تماس بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *