ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

معاون وزیر بهداشت: کرونا همه توان ما را گرفت

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: ویروس کرونا همه انرژی و توان نظام سلامت را گرفته است و روزی نیست که خبر شهادت یکی از همکاران را نشنویم.

بازخبر/  علیرضا رئیسی، از پزشکان خانواده به دلیل تلاش و نقش مؤثری که در مقابله با کووید ۱۹ داشته اند، تقدیر کرد و افزود: راه اندازی خانه‌های بهداشت عشایری به عنوان یک حرکت خوب و بزرگ برای نظام سلامت کشور محسوب می‌شود.

وی، یکی از توانمندی‌های کشور در مقابله با بیماری‌ها را وجود نظام شبکه بهداشت و درمان در سطح روستاها و شهرها عنوان و خاطرنشان کرد: اگر این نظام نبود، بیمارستان‌ها توان پذیرش این حجم از بیماران را نداشتند و با مشکلات زیادی روبرو می‌شدیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، حضور پزشکان خانواده به ویژه در شرایط بحرانی را بسیار مؤثر دانست و گفت: در حال حاضر اجرای برنامه پزشک خانواده همانند روزهای سخت آغازین اجرای آن نیست، فرهنگ سازی شده، پرونده الکترونیک راه اندازی و زیرساخت‌ها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم با حمایت وزیر بهداشت تا پایان امسال اکثر استان‌های کشور تحت پوشش پزشک خانواده قرار گیرند. با توجه به پیشرو بودن فارس و مازندران در اجرای برنامه پزشک خانواده، لازم است برای ارتقا، تقویت و رفع چالش‌های موجود راهکار ارائه شود.

رئیسی یادآور شد: با ورود پزشکان خانواده در امر غربالگری، مرحله اول و دوم این برنامه به طور کامل انجام شد و امیدواریم شاخص‌های بهداشتی در فارس همچنان بهبود یابد.

۲۳۵۲۳۱
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *