ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آخرین خبر از شرایط بالینی محمدرضا شجریان

بنا بر اطلاعیه هیات مدیره بیمارستان جم، شرایط بالینی و جسمانی محمدرضا شجریان از دو روز پیش که بستری شده، تغییری نکرده است.

بازخبر/  هیات مدیره بیمارستان جم، با انتشار اطلاعیه‌ای که صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ مهر) منتشر شده است، تازه‌ترین شرایط بالینی و جسمانی محمدرضا شجریان را تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند شرایط بالینی استاد عزیزمان نسبت به روز قبل تغییر واضحی نداشته است و کلیه اقدامات درمانی لازم نیز برای ایشان در حال انجام است و همچنان نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستند. قابل ذکر است هرگونه تغییر در شرایط بالینی استاد ارجمند به اطلاع ملت عزیزمان خواهد رسید.»

محمدرضا شجریان، از دو روز پیش،به دلیل افت هوشیاری، کاهش شدید پلاکت خون و از کار افتادن برخی اندام‌های بدن، بار دیگر در بیمارستان جم تهران بستری و تحت مراقبت قرار گرفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *