اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان:

از بازنشستگان در هیچ فدراسیون و هیات استانی نباید استفاده شود

مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان گفت: از ظرفیت بازنشستگان در هیچ فدراسیون و هیات استانی در پست های اجرایی نباید استفاده شود.

بازخبر/ مهدی مستجاب الدعوه در حاشیه سفر به بندرعباس،  افزود: طبق بخشنامه ای که از طرف دیوان محاسبات کشور به تمامی زیر مجموعه های دولت ابلاغ شده است و با دستور وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون ها و اداره کل های تابعه نیز در سه بند قانونی که در آن رأی به وحدت رویه دیوان محاسبات وجود دارد هیات های استانی شغل محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه اما چون روسای هیات ها و اعضای هیات رئیسه اسناد مالی امضا می کنند باید از حضور افراد بازنشسته خودداری شود، تصریح کرد: طبق ضوابط تا زمان اتمام فعالیت هیات های استانی یک رئیس بازنشسته می تواند به فعالیتش ادامه دهد اما در صورت انتخابات جدید دیگر نمی تواند کاندیدا شود.

مستجاب الدعوه با اشاره به اینکه تنها افراد جانباز بالای ۵۰ درصد، فرزندان شهید یا افراد با بالای سه سال اسارت از برخی مجوزات بهره مند می شوند، اضافه کرد: از ظرفیت بازنشستگان در هیچ فدراسیون و هیات استانی در پست های اجرایی نباید استفاده شود.

وی با بیان اینکه در اساسنامه برخی فدراسیون ها ایراداتی وجود دارد که با نظر شورای نگهبان نیز برخی اصلاحات بزودی اعمال می شود، خاطرنشان کرد: باید شاهد وحدت رویه در تمامی فدراسیون ها و هیات های استانی باشیم و عدم استفاده از بازنشستگان یک تکلیف است.

این صحبت ها در حالی گفته می شود که اکنون در ثبت نام انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان اسامی تعدادی از افراد بازنشسته به چشم می آید و از طرفی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان دوم مهرماه  در نامه ای به مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها در خصوص فعالیت بازنشستگان به صراحت اعلام کرده ۳۵ سال را حداقل و ۷۰ سال را حداکثر سن ثبت نام دانسته و بکارگیری بازنشستگان را بلامانع دانسته است!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *