اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دعوت رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس از فعالان اقتصادی برای شرکت در روز ملی صادرات

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با دعوت از فعالان اقتصادی برای ثبت نام در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات خواستار حضور پررنگ فعالان اقتصادی در این رویداد بزرگ شد.

بازخبر/ محمدرضا صفا   شرط اصلی برای شرکت در این رویداد را رفع تعهد ارزی به میزان ۷۰ درصد دانست و عنوان کرد: این رویداد بزرگ برای نخستین بار به اتاق های استانی واگذار شده است، انتظار می رود میزان استقبال فعالان اقتصادی برای شرکت در این مراسم دوچندان شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرگانان می توانند تا ۱۵ مهرماه ۹۹ با مراجعه به سایت، در گروه های کالایی و خدماتی با ارائه اسناد و مدارک لازم ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: صادرکنندگان در این برهه با مشکلات متعددی روبرو هستند و شرکت در این مراسم و تقدیر از صادرکنندگان واقعی وظیفه ای که بر عهده ماست و امید است با مشارکت بالای صادرکنندگان شاهد برگزاری مراسمی باشکوه با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی باشیم.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *