آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هرمزگان توزیع نشده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر بر اثر کرونا در استان جان باختند و شمار جان باختگان به ۷۷۲ نفر افزایش یافت.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان ، افزود: جان باختگان از شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، سیریک و میناب و شامل سه مرد و یک زن با بازه سنی ۲۹ تا ۸۲ سال بودند.

وی بیان کرد: اکنون ۱۸۲ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص واکسن آنفلوآنزا نیز عنوان کرد: بخشی از سهمیه واکسن در اختیار استان قرار گرفته است و خانم‌های باردار با بیماری زمینه‌ای بویژه بیماری‌های دیابت و قلبی عروقی و همچنین کارکنان بهداشتی مرتبط با بیماران کرونایی و دارای بیماری زمینه‌ای در اولویت تزریق هستند.

نوروزیان اظهار کرد: شناسایی زنان باردار از طریق سامانه سیب صورت می‌گیرد و به تدریج با آنها از طرف کارکنان بهداشت تماس گرفته و تاریخ مراجعه برای تزریق به آن‌ها اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: این واکسن در داروخانه‌ها توزیع نشده است و همچنین هم استانی‌ها به منظور تزریق به هیچ وجه حضوری به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *