اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگاندر سوریه:

ایفای نقش مردم هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات یک موهبت الهی است

ایفای نقش مردم هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات یک موهبت الهی است

بازخبر/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده شب گذشته(ششم مهرماه) هدف از این سفر زیارت حرم مطهر عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) همراه با امضاء تفاهم‌نامه ساخت یکی از اعتاب مقدسه در کشور سوریه عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: فراهم آمدن زمینه ایفای نقش مردم هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات یک موهبت الهی است که باید نهایت استفاده را از برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات همچون دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) دارای اهمیت مذهبی، فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است، افزود: تسهیل زمینه توسل و زیارت در جامعه با تقویت بُعد معنوی و پایبندی عملی به ارزش‌های اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی را شتاب می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: مدافعان حرم با ایثار و از خودگذشتی، داعش را به زباله‌دان تاریخ سپرده و امروز باید همت گماردن نسبت به بازسازی عتبات عالیات یک وظیفه همگانی تلقی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده اضافه کرد: مشارکت در این مهم مصداقی از تلاش در راستای حفظ شعائر الهی و کسب مقام معنوی است که طی این سفر با عقد تفاهم‌نامه زمینه نقش آفرینی مردم هرمزگان در امر بازسازی عتبات عالیات تسهیل خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *