ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی:

رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات

معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری را در بازارگاه تقسیم کنیم.

بازخبر/ امید گیلانپور صبح امروز(ششم مهرماه) در خصوص سفرش به استان هرمزگان با اشاره به اینکه از امروز در سامانه بازارگاه با حجم وسیع تری کار خرید و فروش نهاده انجام می شود،  اظهار کرد: تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ می توانند نهاده های خود را در سامانه بازارگاه خریداری کنند.
وی در خصوص نحوه توزیع نهاده افزود: در این روش بجای اینکه نهاده ها را دستی توزیع نماییم، سهمیه ها به صورت اتوماتیک در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد که امیدواریم با این روش نحوه توزیع متناسب شود.
معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات تصریح کرد: در سفر دکتر جهانگیری به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری را در بازارگاه تقسیم کنیم.
گیلانپور درپایان خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات انشالله مشکلی برای تامین نهاده دام و طیور در کشور وجود نخواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *