ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مهار لکه های نفتی در خلیج فارس با ورود دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رسیدگی قضایی به موضوع آلودگی نفتی در خلیج فارس و انجام اقدامات لازم برای رفع آن خبر داد.

بازخبر/ علی صالحی صبح امروز(ششم مهرماه) در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر آلودگی گسترده نفتی در بخش هایی از نوار ساحلی جزیره قشم با صدور دستور قضایی، ادارات محیط زیست و بنادر و دریانوردی قشم مأمور بررسی موضوع شدند که در نتیجه تحقیقات، آلودگی نفتی در نزدیکی روستای رمچاه مشاهده و تأیید شد.

وی خاطرنشان کرد: با گزارش موضوع توسط ادارات متولی ، در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور صیانت از محیط زیست، موضوع از سوی دادستان عمومی و انقلاب قشم مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه تحقیقات، شناور متخلف و منشاء این آلودگی شناسایی و دستور انتقال آن به محلی دیگر به منظور رفع مشکلات و بررسی های لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: فوراً دستورات قضایی به منظور اعزام شناورهای مخصوص جهت رفع لکه های نفتی به محل صادر شد و در نتیجه اقدامات لازم جهت جمع آوری تمامی آلودگی های ایجاد شده صورت پذیرفت.

صالحی در ادامه افزود: در پی اقدامات فوری انجام شده از گسترش آلودگی و تخریب محیط زیست در منطقه جلوگیری شد و بررسی ها به منظور تعیین  میزان خسارات وارده و مقصرین احتمالی ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *