ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

با حضور نماینده ای از بانک مرکزی در هرمزگان موافقت شد

رییس کل بانک مرکزی با توجه به درخواست پارلمان بخش خصوصی استان در حوزه بانکی با حضور نماینده ای از بانک مرکزی در استان هرمزگان موافقت کرد.

بازخبر/  عبدالناصر همتی در پاسخ به درخواست اتاق بازرگانی بندرعباس، گفت: به منظور جلوگیری از روند طولانی برگشت ارز حاصل از صادرات و نیز اتخاذ درصد برگشت ارز به صرافی ها در سامانه سنا نماینده ای از بانک مرکزی در استان حضور می یابد.
تمدید تعرفه های مواد معدنی بر اساس تیپ  قراردادی سابق
سرپرست وزارت صنعت و معدن با پیشنهاد اتاق بازرگانی بندرعباس در خصوص تمدید تعرفه های مواد معدنی  بر اساس تیپ قراردادی سابق تا پایان سال موافقت کرد.
جعفر سرقینی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه افزایش تعرفه های مواد معدنی با توجه به نوع تیپ قراردادهای سازمان بنادر  و دریانوری  استان صورت می گیرد موافقت خود را با پیشنهاد اتاق بازرگانی بندرعباس  با تمدید تعرفه های مواد معدنی بر اساس  تیپ قراردادی سابق تا پایان سال اعلام می نمایم.
وی افزود: تیپ قراردادی جدید را توسط سازمان های مربوطه کارشناسی می کنیم.
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه وضع عوارض صادراتی گچ برای جلوگیری از خام فروشی بوده است، بیان کرد: به دنبال این موضوع هستیم تا معافیت به صادرات گچ استان هرمزگان داده شود تا گچ این استان به صورت دانه بندی بدون عوارض به کشورهای دیگر صادرات شود.
سرقینی همچنین در خصوص برنج های دپو شده در گمرک نیز تصریح کرد: این برنج ها با ارز ۴۲۰۰ وارد گمرک شده‌اند و آن بخشی از این محموله ها که تاکنون در گمرک معطل مانده است، با ارز نیمایی باید ترخیص و آزاد شوند.
پیام رضایی دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس و مهرداد بازرگان رییس اتحادیه آبزیان استان هرمزگان به عنوان نمایندگان بخش خصوصی در این نشست با ارائه مشکلات و موانع پیش روی فعالان اقتصادی در بخش های مختلف زمینه ساز این مصوبات در بخش بانکی و معدنی شدند تا بار دیگر فعالان اقتصادی شاهد همدلی و همراهی اتاق در حل مشکلاتشان باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *