اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان:

پیشنهاد حضور صانعی در تیم بزرگسالان شایعه است

پیشنهاد حضور صانعی در تیم بزرگسالان شایعه است

بازخبر/محمد ناظم الشریعه در حاشیه سفر به بندرعباس ، افزود: باید قبول کنیم با شیوع کرونا و فشردگی مسابقات در کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط سخت تر از قبل شده است.

وی با بیان اینکه در حالی مسابقات آسیایی در کویت برگزار خواهد شد که شرایط آن کشور هم سخت بوده و باید تیم ها ۱۴ روز قرنطینه شوند، اظهار کرد: تیم ملی ایران به عنوان قهرمان و یکه تاز آسیا می خواهد شرکت کند اما اکنون شرایط سخت شده و برخلاف سال های گذشته که ژاپن رقیب ما بود اکنون تمامی تیم ها به شدت تمرین کرده و خود را در فوتسال به روز کرده اند و هزینه های زیادی در این رشته در حال انجام است.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه باید قبول کنیم که بنده و همکارانم نارحت هستیم به واسطه مشکلات موجود، تصریح کرد: شرایط فدراسیون فوتبال اکنون جالب نیست و همکارانم با همین حقوق تیم ملی زندگی می کنند و اکنون دو سالی است که دستمزدهایشان را دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین علل جدایی هاشم زاده که طی این سال ها زحمات زیادی کشیده همین مشکلات مالی بوده و بنده تمامی تلاش خود را کردم اما منجر به نتیجه نشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با بیان اینکه ۱۶ و ۱۷ مهرماه به ازبکستان می رویم و دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی این کشور خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که در ذهنم موجود است همین موفقیت در مسابقات جام ملت های آسیا است.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه پس از جدایی هاشم زاده پیشنهادی از سوی فدراسیون برای جایگزینی وی نشده است، عنوان کرد: صانعی در تیم ملی امید است و بحثی برای حضورش در تیم ملی بزرگسالان نشده است.

وی در خصوص مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: گرچه شرایط سخت است اما برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به عدم وجود بازی های دوستانه تیم ملی، می تواند مفید باشد و پس از چهار هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر، اردوهای تیم ملی برگزار و راهی کویت خواهیم شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *