اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فعالیت ۲۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان هرمزگان

معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای انتخاب رشته مطلوب دانش آموزان پذیرفته شده مرحله اول کنکور سراسری ۹۹، ۲۴ پایگاه در آموزش و پرورش همه مناطق هرمزگان فعالیت می کنند.

بازخبر/احمد مهرانی صبح امروز(دوم مهرماه)در حاشیه شروع به کار پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹، گفت: برای انتخاب رشته مناسب دانش آموزان پذیرفته شده، در آموزش و پرورش همه مناطق استان یک پایگاه انتخاب رشته دایر شده است.
وی افزود: در مرکز استان و شهر بندرعباس نیز ۴ پایگاه راه اندازی شده است که در مجموع ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و شغلی به دانش آموزان هستند.
مهرانی ادامه داد: خدمات این پایگاه های انتخاب رشته به صورت حضوری و غیر حضوری با تعین وقت قبلی صورت می گیرد با توجه تعداد مراجعین و رزرو قبلی، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده خدمت رسانی می باشند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: بابت ارائه خدمات پایگاهها به دانش آموزان در شهرستانها و مناطق مبلغ ۸۰ هزار تومان و برای مرکز استان، ۱۱۰ هزار تومان اخذ می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *