آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

توزیع واکسن انفلوآنزا در هرمزگان آغاز نشده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: توزیع واکسن انفلوآنزا در هرمزگان آغاز نشده است و زمان توزیع آن از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان  افزود: در ۲۴ساعت گذشته، ۴بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار جان باختگان به ۷۵۹ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه جان باختگان از شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر و قشم بودند، تصریح کرد: اکنون ۱۹۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۴۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۱نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۶۵هزار و ۶۹۹آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است.

نوروزیان در خصوص توزیع واکسن انفلوآنزا در هرمزگان نیز تصریح کرد: توزیع این واکسن هنوز در هرمزگان آغاز نشده است و مردم به داروخانه ها مراجعه نکنند و زمان توزیع این واکسن از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *