ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد

به صورت ویدئوکنفراسی و با حضور مسوولین کشوری و استانی اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد.

بازخبر/معاون مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان صبح امروز(دوم مهرماه) اظهار کرد: امروز اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در شهرستان حاجی آباد  در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

نظری همچنین با اشاره به اینکه راه اندازی هنرستان شهدای کشاورز در شهرستان حاجی آباد که قطب کشاورزی می باشد می تواند تحولی عظیمی در تولید ملی و امنیت غذایی باشد، افزود: در شهرستان حاجی آباد۲ هزار ۳۲۸ دانش آموز در مقطع متوسطه دوم در حال تحصیل هستند که سهم بخش کشاورزی ۲/۱ درصد است.
به گفته این مسئول، در استان هرمزگان تعداد ۱۶۰ هنرستان وجود داشته که در ۱۵ هنرستان پذیرش دانش آموز در رشته های مهارتی کشاورزی انجام می شود.
نظری عنوان کرد: از کل دانش آموزان متوسطه دوم که تعداد ۶۵ هزار و ۲۶۴ نفر در استان بوده تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۹ نفر بعنی ۲۶/۶ درصد در هنرستانهای تابع آموزش و پرورش تحصیل کرده که سهم بخش کشاورزی تنها ۵۸۰ نفر یعنی ۳/۳ درصد دانش آموز است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز گفت: ترویج کشاورزی در راستای توسعه بخش کشاورزی این استان از طریق آموزش هنرجویان از زمان تحصیل در مدارس مهیا شده است.
محمد قویدل افزود: آموزش هنرجویان باعث می شود گامهای موثری در بخش کشاورزی  استان هرمزگان برداشته شود.
این مسئول در پایان گفت: آموزش و پرورش کمک به بخش کشاورزی را تضمین می کند و با تمام قوا در راستای توسعه این بخش گام بر می دارد.
به گزارش ایسنا، هم‌زمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مراسم افتتاح ۱۶ هنرستان جدید وابسته به وزارت جهادکشاورزی و آغاز سال تحصیلی در ۲۴ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش کشاورزی انجام شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *