ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز داکینگ دو یدک‌کش بر روی سرسره تعمیرات بندر شهید رجایی بندرعباس

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای حفظ و ارتقاء توان عملیاتی بنادر کشور برای اولین بار، به‌طور هم‌زمان عملیات داکینگ دو فروند شناور یدکش در سرسره تعمیرات بندر شهید رجایی انجام و تعمیرات اساسی زیرآبی این دو فروند شناور آغاز شد.

بازخبر/علی‌رضا محمدی کرجی ران، صبح امروز (یکم مهرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت ایجادشده در سرسره و محوطه تعمیراتی بندر شهید رجایی، اظهار کرد: این سرسره و بخش تعمیرات شناورها قابلیت آن را دارد که در ماه دو فروند یدک‌کش و ۶ فروند شناور کوچک را تعمیر اساسی کرده و وارد چرخه خدمات حمل‌ونقل تجاری و مسافری کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آمادگی این بخش برای ارائه خدمات به کلیه بنادر جنوب کشور خبر داد و گفت: علاوه بر ظرفیت ایجادشده برای تعمیرات دو فروند یدکش در ماه این آمادگی وجود دارد تا شناورهای کوچک زیر هزار اسب بخار را که در بخش‌های تجسس و نجات، زباله روبی دریا، گشت و شناسایی، طناب گیری و حتی تفریحی فعالیت می‌کنند را در این بخش پذیرش کنیم.

محمدی کرجی با بیان اینکه در حال حاضر و به‌منظور حفظ و ارتقاء توان عملیاتی در بنادر کشور تعمیرات شناورها اعزامی از استان‌های هم‌جوار در حال انجام است، تصریح کرد: روز گذشته عملیات داکینگ دو فروند شناور یدکش بر روی سرسری تعمیرات بندر شهید رجایی انجام و عملیات تعمیرات زیرآبی و انجام بازدیدهای بدنه و همچنین بازرسی‌های موسسه رده‌بندی بر روی این دو شناور آغاز شد.

این مقام مسئول در خصوص مدت‌زمان تعمیرات این دو فروند یدکش بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شناور هدایت ۳ اعزامی از بندر بوشهر طی دو هفته و شناور عاشورا متعلق به بندر شهید رجایی طی چهار هفته تعمیر شده و به ناوگان عملیاتی بنادر کشور خواهند پیوست.

در نیمه نخست سال جاری ۱۱ فروند شناور در بخش تعمیرات تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی به دست متخصصین مبرز و کارآزموده این حوزه تعمیر و به چرخه ناوگان خدمات دریایی کشور الحاق شده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *