ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
دادستان شهرستان:

هیچ گونه آلودگی در بنزین قشم مشاهده نشد

دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم از استاندارد بودن و نبود هیچ گونه آلایندگی و آب در سوخت جایگاه های قشم خبر داد

بازخبر/رضا صفایی شب گذشته(۳۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستور العمل نظارت بر حفظ حقوق عامه از سوی ریاست قوه قضاییه و جلوگیری از ایراد خسارت به عموم مردم، افزود: بعد از وصول گزارشات مردمی در خصوص نارضایتی عمومی و توزیع بنزین با کیفیت نامطلوب،از سوی دکتر صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان به اینجانب مأموریت داده شد در اسرع وقت موضوع را بررسی و اقدام لازم در جهت بازدید از کلیه مجاری عرضه فرآورده های نفتی شهرستان قشم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در تاریخ ۲۵ شهریور با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نمونه گیری از نازل های فروش و تست مخازن سوخت موجود در جایگاه ها انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم تصریح کرد: نتایج بررسی های کارشناسی نشان می دهد هیچگونه آلودگی، آب و افزودنی غیر مجاز در سوخت جایگاه ها مشاهده نشده است و شائبه تغییر رنگ بنزین توزیع شده در جایگاه ها به دلیل اضافه کردن آب به بنزین صحیح نیست.

وی با اشاره به اینکه رنگ بنزین هیچ اثری در تعیین نوع استاندارد آن ندارد، اظهار کرد: اساسا بنزین بدون رنگ است و تولیدکنندگان با هدف ارزیابی بنزین تولید شده در پالایشگاه به آن رنگدانه اضافه می‌کنند، بنابراین ممکن است حتی بنزین یورو۴ براساس انتخاب تولیدکننده به رنگ‌های متفاوتی عرضه شود و رنگ بنزین نشان‌دهنده کیفیت بنزین نیست لذا به نظر می رسد ارائه بنزین یورو ۵ در جایگاه ها و تفاوت رنگ بین این نوع بنزین با بنزین یورو ۴ باعث ایجاد این شائبه شده است.

صفایی با اعلام اینکه هر زمانی متوجه تخلف در عرضه بنزین به هر شکل ممکن در سرتاسر شهرستان قشم آن باشیم به طور حتم با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم یادآور شد: اگر شهروندان از عرضه بنزین آلوده در جایگاه خاص اطلاع دارند، مراتب را به این دادستانی برای پیگیری و انجام آزمایش فنی اعلام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *