ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدای هرمزگانی قدردانی شد

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، پس از ارتباط ویدئو کنفرانس پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب، از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدای هرمزگانی قدردانی شد.

بازخبر/نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان صبح امروز(۳۱ شهریورماه) در این مراسم، هفته دفاع مقدس را هفته سرافرازی ملت ایران دانست و گفت: ایستادگی رزمندگان و مردم در دفاع مقدس نشان از خودباوری و ایمان آن‌ها بود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: دفاع مقدس نه یک حادثه بلکه یک مکتب و فرهنگ غنی و سرشار از ارزش‌های الهی است.
وی اظهار کرد: همانطور که در دفاع مقدس در مقابل مستکبران عالم ایستادگی کردیم اکنون نیز با ایستادگی و مقاومت، دریچه‌های فتح و پیروزی به روی کشور گشوده خواهد شد.
عبادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان در خط مقدم مبارزه به دشمنان است، در خصوص برخی دغدغه‌ها درباره ساخت موزه دفاع مقدس در هرمزگان، خاطرنشان کرد: مسئولان استان برای ساخت این موزه اراده کامل دارند و این موضوع باید با تشکیل یک کمیته پیگیری و به سرانجام برسد.

در ادامه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان شهدا را ایثارگران در راه خدا دانست و گفت: دفاع مقدس محدود به ۸ سال نیست و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت ادامه دارد.
سردار میرزایی با اشاره به جانفشانی‌های مردم هرمزگان همچون شهیدان دارا و رئیسی در دفاع مقدس، اظهار کرد: نبود موزه دفاع مقدس در هرمزگان پسنیده نیست و از مسئولان درخواست داریم برای ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان اقدام جدی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *