ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گذر موفقیت آمیز نیروگاه های هرمزگان از پیک مصرف تابستان ۹۹

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نامگذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید، کارکنان و همکاران صنعت برق در حوزه های تولید، انتقال و توزیع در شرکت های مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی و توانیر با تلاش و همت خود توانستند از پیک مصرف تابستان ۹۹ عبور کند.

بازخبر/  رضا مهرانی صبح امروز(۳۰ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به نیاز شبکه سراسری به تامین انرژی پایدار، در پنج ماهه نخست امسال میزان تولید برق نیروگاه های دولتی و خصوصی استان هرمزگان از مرز ۶ میلیون مگاوات ساعت گذشت. نیروگاه های بخار بندرعباس و سیکل ترکیبی ایسین به ترتیب ۲۱۷۶۸۳۵ مگاوات ساعت و ۱۳۹۸۴۰۶ مگاوات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری تحویل داده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی رشد تولید انرژی در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین با رشد ۲۶ درصدی بیشترین افزایش تولید انرژی در ۵ ماهه نخست امسال را به خود اختصاص داده است.

مهرانی در ادامه با توجه به سهم ۹۸ درصدی نیروگاه های حرارتی در تولید برق استان تصریح کرد: نیروگاه‌های خلیج فارس، گازی پاسارگاد قشم و هرمز نیز در مجموع ۲۷۰۵۷۴۶ مگاوات ساعت انرژی خالص در ۵ ماهه نخست سال به شبکه سراسری تحویل داده‌اند.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان در پایان با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری هم استانی های عزیز در زمینه مدیریت مصرف، اضافه کرد: در تابستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم تامین برق مراکز درمانی و وجود گرمای طاقت فرسای استان در تابستان، مسئولیت خدمتگزاران مردم در عرصه تولید، انتقال و توزیع برق بسیار بالا بوده که همکاری همیشگی مردم فهیم و تلاش و همت مضاعف همکاران نیروگاه، کار و فعالیت در تمامی ایام اعمال محدودیت و فاصله گذاری های اجتماعی بدون وقفه ادامه داشته تا چراغ درمان خاموش نشود و خللی در کار مدافعان عزیز سلامت بوجود نیاید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *