اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اعتراف صدا و سیما به پُربیننده بودن یک سریال شبکه نمایش خانگی

صبا نوشت: با وجود روابط نه چندان خوب صدا و سیما با محصولات شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر، اما برنامه «نقد سینما» شبکه ۵ سیما که میزبان حامد عنقا، نویسنده و تهیه‌کننده سریال آقازاده بود، این سریال را اثری معرفی کرد که بسیار خوش درخشیده و مخاطبان بسیاری را در شبکه نمایش خانگی به خود جذب کرده است.

 بازخبر/سازندگان برنامه «نقد سینما»، سریال آقازاده را این گونه توصیف کردند: «سریال مهمی که حرف جدیدی می‌زند و برای نخستین‌بار در سریال‌سازی ایران به یک وجه انتقادی به صورت کامل و جامع پرداخته است.»

عنقا نیز در گفت‌وگو با این برنامه، از آقازادگی در سینما و تلویزیون، سکانس‌های تاثیرگذار «آقازاده»، لزوم صراحت درباره نقد سیاسی و حرف زدن درباره این موضوع، شگفت‌زدگی از واکنش‌های متعددی که با پخش نخستین قسمت‌ها درباره سریال از سوی شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌های لندن‌نشین بروز پیدا کرده است و تعلق خاطر و تمایلش برای همکاری دوباره با تلویزیون سخن گفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *