اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سر ناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هرمزگان:

ارتقا خدمات باشگاه‌های ورزشی موجب کاهش آسیب‌دیدگی و ارتقا سلامت می‌شود

سر ناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هرمزگان از برگزاری کارگاه یکروزه آشنایی با تجهیزات سالن های ورزشی در بندرعباس خبرداد.

 بازخبر/ریحانه مرادی   افزود: به همت کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان کارگاه توجیهی یکروزه آموزشی و دانش افزایی ویژه بازرسان این کمیته جهت آشنایی هر چه بیشتر با تجهیزات سالن های ورزشی در باشگاه آرموس بندرعباس با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سر ناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هرمزگان، هدف از برگزاری این کارگاه توجیهی را آشنایی بازرسان با لوازم و تجهیزات موجود در اماکن ورزشی دانست.

وی بیان کرد: ارتقا سطح ارائه خدمات باشگاه های ورزشی موجب کاهش خطر آسیب دیدگی ورزشکاران در صورت استفاده از تجهیزات ورزشی و موجب ارتقا سلامت جامعه ورزش می شود.

مرادی با اشاره به اینکه این موضوع در روند بازرسی موفق از سالن های ورزشی تاثیر گذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: تدریس دوره فوق را فتانه هاشمی پیشکسوت و از اعضا هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان برعهده داشت.

وی در پایان گفت: تهویه و شرایط دمایی مناسب محیط های ورزشی، استانداردهای دستگاه های ورزشی، آشنایی با انواع ابزارهای ورزشی شامل (انواع استپ، کیفیت و آسیب زا بودن آن‌ها)، آشنایی با تجهیزات رشته ورزشی فیتنس، آشنایی با تجهیزات رشته بدنسازی، آشنایی با تجهیزات رشته ورزشی ژیمناستیک، آشنایی با انواع کفپوش، نور و دمای مناسب سالن های ورزشی از مباحث عنوان شده در این دوره بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *