اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پیام صریح فرمانده کل سپاه به اسرائیلی‌ها

فرمانده کل سپاه درباره شعار از نیل تا فرات که از سوی رژیم صهیونسیتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: آمریکا میخواست دیواری طولانی میان مرز خود با مکزیک بکشد اما امروز این دیوار را دور کاخ سفید کشیده است؛ اسرائیل نیز اگر آرزوی از نیل تا فرات را داشت، به دور خود دیوارهایی بلند نمی‌کشید.

 بازخبر/سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی درباره قصد رژیم صهیونسیتی برای حضور در خلیج فارس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونسیتی در این ابعاد و اندازه ها نیست، گفت:  اگر رژیم صهیونیستی به اینجا بیاید خیلی عالیست و به نابودی خود بسیار نزدیک می‌شود.

فرمانده کل سپاه درباره شعار از نیل تا فرات که از سوی رژیم صهیونسیتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: آمریکا میخواست دیواری طولانی میان مرز خود با مکزیک بکشد اما امروز این دیوار را دور کاخ سفید کشیده است؛ اسرائیل نیز اگر آرزوی از نیل تا فرات را داشت، به دور خود دیوارهایی بلند نمی‌کشید.

بنا به گزارش فارس، سرلشکر سلامی همچنین درباره قصد آمریکا در به کار گیری از مکانیزم ماشه تاکید کرد: این ماشه ای است که حتی اگر چکیده شود گلوله ای مشقی نیز از آن چکیده نمیشود. آمریکا از نظر سیاسی در موقعیتی نیست که این کار را انجام دهد چون عضوی از برجام نیست و کشورهای عضو برجام و عضو شورای امنیت با این مسأله مخالفت کرده‌اند و  آمریکا در این زمینه کاملاً تنهاست و از نظر سیاسی اصلا صلاحیت این کار را ندارد.

وی ادامه داد: ما از نظر سیاسی از موضع خود دفاع می‌کنیم، اما اصلا تحریم تسلیحاتی برای ما که انواع نیازهای خود را در داخل تولید میکنیم تاثیری ندارد؛ لکن این یک حق سیاسی برای ماست و آن را خواهیم گرفت. آمریکایی ها شکست خورده هستند؛ ماه قبل این کار را تست کردند و ظاهراً قرار است فردا بیانیه‌ یا دستور اجرایی دهند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به همه دنیا اعلام می‌کنیم که اگر حقوق ما در برجام به رسمیت شناخته نشود، ما اقدامات خود را قاطعانه انجام میدهیم و از هیچ چیز اعم از بلوف‌ها، تهدید ها و ارعاب ها نگرانی نداریم، مردم هم ابدا نگران نباشند؛ ما در طول سالها به گونه ای رشد کردیم که به هیچ کشوری نیازمند نیستیم.

ترامپ طناب دار مجازی بر گردن حکام کشورهای عرب انداخت

سرلشکر سلامی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پیام توافق حاکمان امارات و بحرین  با سران رژیم صهیونیسیتی و آشکارسازی این توافقات اظهار کرد: اولا خواستگاه اصلی این حرکت مانوری انتخاباتی برای ترامپ است؛ این یک نیاز شخصی بود که ترامپ نشان دهد هنوز در میدان سیاست خارجی دارای قدرت است؛ او یک طناب دار مجازی بر گردن حکام برخی کشورهای مرتجع عربی انداخت و یک تئاتر سیاسی را اجرا کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تاریخ سازش اعراب و اسرائیل از این صحنه ها زیاد دیده است، افزود: به قرارداد کمپ دیوید، قرار داد میان کلینتون و عرفان، یا قراردادهای اسلو در هیچ کدام از این قرارداد ها هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و فقط بخشی از کارهایی که در گذشته عمل میکردند، علنی کردند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *