آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

داستان جالب خرید خودرو اپتیما کارشناسی‌شده

خرید خودرو این روزها با تنوع عجیب‌وغریبی که در مدل‌های مختلف خودروها و آپشن های مختلف آن‌ها وجود دارد،یکی از سخت‌ترینکارهابه‌حساب می‌آید؛به‌خصوصدرصورتی‌که بخواهیدیک خودروی لوکس و گران‌قیمت خریداریکنید، با ریسک بالایی مواجه می‌شوید.

خرید خودرو این روزها با تنوع عجیب‌وغریبی که در مدل‌های مختلف خودروها و آپشن های مختلف آن‌ها وجود دارد،یکی از سخت‌ترینکارهابه‌حساب می‌آید؛به‌خصوصدرصورتی‌که بخواهیدیک خودروی لوکس و گران‌قیمت خریداریکنید، با ریسک بالایی مواجه می‌شوید. امروز یک خودرو اپتیما مدل ۲۰۱۴ فول TF قیمتی معادل ۹۱۰ میلیون تومان دارد، حال اگر همین خودرو یک گلگیر تعویضی و یک لکه رنگ روی کاپوت داشته باشد، با افت قیمتی ۷۰ میلیون تومانی به ۸۴۰ میلیون تومان می‌رسد! اگر متوجه چنین ایراداتی در موقع خرید خودرو نشوید، چه بلایی به سر سرمایه‌تان خواهد آمد؟

در ادامه تجربه خریدخودرو سفارشی اپتیما مدل ۲۰۱۴ آقای پورهادی را از زبان خود ایشان با هم مرور می‌کنیم:

« بنده پورهادی هستم. چند وقتی بود که تصمیم گرفته بودم یک خودروی اپتیما در بازه قیمتی۸۰۰تا۹۰۰ میلیون تومان خریداری نمایم . ازآنجایی‌کهقیمت‌های روز بازار خودرو و همچنین بودجه موردنظر من امکان خرید اپتیماصفرکیلومتر به من نمی‌داد، تصمیم گرفتم تا در بازار خرید و فروش خودرویدست‌دوم به دنبال خریدیک اپتیمای سالم و به‌اصطلاح خانگی باشم.هرچقدر خودروهای مختلف را بررسیمی‌کردم مشکلات بسیار زیادی در آن‌ها وجود داشت. برخی از این خودروها دچار مشکلات جدی در بدنه و یا مشکلات فنی حاد بودند.این موارد می‌توانست هزینه‌های زیادی برای من ایجاد کند. در برخی از موارد نیز آپشن های خودرو به دلیل استفاده نادرست مالک قبلیبه‌درستی کار نمی‌کردند و با توجه به افزایش قیمت دلار تعمیر و یا تعویض این آپشن ها می‌توانست هزینه‌های بسیار زیادی را برای من داشته باشد. برای همین تصمیم گرفتم تا پیدا کردن یک خودروی اپتیما ای مناسب صبر کنم؛ اما نکته اینجا بود که افزایش قیمت روزانه و حتی ساعتی دلار بر روی بازار خودروهای خارجی نیز تأثیر بسیار زیادیمی‌گذاشت و قیمت خودرو نیزبه‌صورت ساعتی تغییر می‌کرد. در اینشرایط به این نتیجه رسیدم که اگر کمی صبر کنم،به‌جاییک خودروی اپتیمابه‌احتمال‌زیاد با باید خودروی قبلی خودم را باقیمتی بسیار بالاتر خریداری نمایم.

پس از جستجوهای فراوان یک خودروی اپتیما مدل ۲۰۱۶ پیدا کردم که سالم به نظر می‌آمد. ازآنجایی‌کهنمی‌خواستم ضرر و زیان‌های پس از خرید را تجربه کنم، تصمیم گرفتم پیش از خرید از کارشناسی خودرو استفاده نمایم. با تحقیقات متعددی که انجام دادم تصمیم گرفتم کارشناسی خودرو را به شرکت همراه مکانیکواگذار نمایم.متأسفانه پس از مراجعه کارشناس همراه مکانیک مشخص شد که در گیربکس این خودرو یک مشکل اساسی وجود دارد. خودرو علاوه بر تعویضدنده‌هابه‌صورت نامناسب، در زمان تعویض دنده نیز ضربه می‌زد که می‌توانست هزینه بسیار زیادی برای تعمیر در برداشته باشد. همچنینعلاقه‌ای نداشتم یک خودرو با جعبه‌دنده تعمیر شده سوار شوم.

پس از انصراف از خرید خودروی اپتیما۲۰۱۶ و در موقع ترک محل با کارشناس همراه مکانیک هم‌صحبت شدم. ایشان به من پیشنهاد کرد که می‌توانیدبه‌جای بررسی و جستجو در خودروهای مختلف، با استفاده از خدمت خریدخودرو سفارشیهمراه مکانیکخودروی موردنظر خود را بیابید. در این روش شما به‌راحتیمی‌توانید تمامی فرآیند انتخاب خودروی مناسب و خرید را به کارشناسان حرفه‌ای و تخصصی همراه مکانیک واگذار کنید.

تصمیم گرفتم این روش را امتحان کنم بنابراین به وب‌سایت همراه مکانیکسری زدم و در قسمت خرید سفارشی خودرو، درخواست خودم را ثبت کردم. در کمتر از یک ساعت کارشناس همراه مکانیک با من تماس گرفت. پس از صحبت‌های مختلف و اعلام اینکه من به دنبال خریدیک خودروی اپتیمابا بودجه‌ای بین۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون هستم. ایشان تمامی موارد را ثبت کردند.

انتخاب گزینه مناسب خرید و خرید خودرو با همراه مکانیک در ۵ روز اتفاق افتاد. برای من خیلی جالب بود که این فرآیند بسیار کوتاه و سریعبود. در این پنج روز، کارشناس همراه مکانیک به نمایندگی از مناز سه خودرو بازدید کرد که خودروی سوم به نظر من خودرویی مناسب و مقرون‌به‌صرفه بود. همچنین شرایط بسیارمناسبی داشت که می‌توانست من را راضی کند. تصمیم گرفتم خودرو را خریداری نمایم. در این فرآیند جناب آقای رفیع زاده مشاوراختصاصی همراه مکانیک به من خیلی کمک کردند. درنهایت خودروی انتخابی من یک اپتیما مدل ۲۰۱۴ بود که به قیمت۸۵۰ میلیون تومان آن را خریداری نمودم. علاوه بر شرایط آسان خرید گزینه مناسب دیگری نیز در فرآیند خرید سفارشی همراه مکانیکتحت عنوان ضمانت ۷ روزه خرید وجود داشت که خیال من را از خرید به‌طور کامل راحت می‌نمود. »

متن با اقتباس از سایت راسخون، مقاله طعم پشتیبانی ۰ تا ۱۰۰ در خرید خودرو سفارشی را بچشید نوشته شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *