ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ترامپ ایران را تهدید کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تهدیدهای پوشالی خود علیه ایران، مدعی شد که هر حمله‌ای علیه منافع ایالات متحده را با «شدت هزار برابر» پاسخ خواهند داد.

    بازخبر/دونالد ترامپ  در صفحه توئیتر خود نوشت: «بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، ایران احتمالا در حال برنامه‌ریزی یک ترور یا حمله دیگری علیه ایالات متحده برای گرفتن انتقام کشتن [سردار] سلیمانی است که به دلیل برنامه‌ریزی او برای حمله‌ای در آینده، قتل نیروهای آمریکایی و رنجی که سال‌ها ایجاد کرد، انجام شد».

 

ترامپ نوشت: هر حمله‌ای توسط ایران به هر شکلی علیه ایالات متحده، با حمله‌ای به ایران با شدت ۱۰۰۰ برابر پاسخ داده می‌شود!

روز گذشته نشریه آمریکایی «پالتیکو» بدون ارائه کردن هیچگونه مدرکی مدعی شده بود که ایران قصد دارد برای گرفتن انتقام ترور جنایت‌کارانه سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه به دست تروریست‌های سنتکام، علیه یک دیپلمات آمریکایی اقدام کند.

سخنگوی وزارت خارجه آفریقای جنوبی نیز در واکنش به این ادعای نشریه آمریکایی درباره تهدید ایران برای سفیر آمریکا در این کشور، ابراز تعجب کرده و گفت این کشور هیچ اطلاعی در این خصوص ندارد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به گزارش پالتیکو اعلام کرد: جنگ‌افروزان ایالات متحده همواره از «روزنامه‌نگاران» زودباور برای همراه کردن افکار عمومی با حماقت‌های خود استفاده کرده‌اند.
در دولت بوش، از آن‌ها استفاده کردند تا جنگ ۷ تریلیون دلاری عراق را به مردم بفروشند. حالا هم دوباره در حال تکرار همان کار هستند و از پالیتیکو برای نشر دروغ‌هایشان استفاده می‌کنند. رسانه‌های ایالات متحده باید هوشیار باشند که از سوی سیاستمداران به کار گرفته نشوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *