اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

گزارش وزارت بهداشت از وضعیت مدارس

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس را از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه منتشر کرد.

بازخبر/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس را از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش؛ تعداد کل مدارس در کشور ۱۱۱ هزار و ۴۷۳ واحد می‌باشد که از این تعداد ۵۷ هزار و ۲۹۱ واحد مدارس روستایی و ۵۴ هزار و ۱۸۲ واحد مدارس شهری می‌باشند. تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۱۷۶ نفر است و از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون از ۱۵ هزار و۴۱۰ مدرسه توسط متخصصان و بازرسان بهداشت ۳۰  دانشگاه علوم پزشکی بازرسی به عمل آمده است.

در بازرسی‌های انجام شده انجام صحیح گندزدایی کلاس‌ها و محیط مدرسه ۸۰.۱ درصد، تهیه و وجود مایع دستشویی در سرویس‌های بهداشتی ۸۶.۶ درصد، رعایت فاصله گذاری بین صندلی، نیمکت، کارکنان و دانش آموزان ۷۶درصد، تهویه مناسب در فضای کلاس‌ها و فضاهای عمومی معادل ۵۶ درصد و استفاده از ماسک توسط کارکنان و دانش آموزان ۸۵ درصد ذکر شده است.

بالاترین درصد رعایت مفاد پروتکل بهداشتی در مدارس، مربوط به شهرستان بم و به میزان ۹۶ درصد اشاره شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *