اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده گنو

رئیس منطقه حفاظت شده گنو گفت: پس از مطلع شدن از وقوع آتش سوزی در منطقه، محیط بانان پاسگاه دوم و سوم سرمحیط بانی شهید محمد دهقانی به همراه جمعی از افرادمحلی با استفاده از امکانات اطفاءحریق (مشک آب پاش، دمنده وسایر وسایل ) پس از سختی های فراوان به دلیل صعب العبور بودن منطقه حادثه اطفاء حریق را شروع کردند که در این مرحله آتش سوزی نسبتا مهار شد.

بازخبر/ عبدالرضا دهقانی تصریح کرد: در این ماموریت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه جمعی از علاقمندان به طبیعت و ورزشکاران هیات کوهنوردی در محل حادثه حاضر شدند که در این مرحله آتش سوزی بطور کامل مهار شد .

وی ادامه داد: در این آتش سوزی تعداد ۴۰۲ اصله بادام وحشی، ۲۰ اصله انجیر وحشی، ۱۵۰ اصله زیتون و مقدار تقریبی ۸ هکتار ار اراضی با درخچه های مختلف خسارت دیدند.

دهقانی از تلاش و حضور  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان وهمچنین  از اهتمام شورای اسلامی منطقه مزرعه ، چاهو وهیات کوهنوردی استان در که در اطفاء حریق همراه وهمیار محیط زیست استان بوده اند  تقدیر و تشکر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *