اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

با عاملان فروش غیر بهداشتی آبزیان در بندرعباس برخورد می شود

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: بر اساس دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان از این پس عرضه آبزیان به صورت دست فروشی جرم بوده و در صورت مشاهده ، آبزیان و ابزار فروش هر دو معدوم سازی می شوند.

بازخبر/ اسماعیل موحدی نژاد  اضافه کرد: عاملان فروش غیر بهداشتی آبزیان نیز به مراجع قضایی معرفی و شناور آنان توقیف می شود.

وی با قدردانی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار بندرعباس و فرمانده انتظامی شهرستان در حمایت از این طرح تصریح کرد: حفظ سلامت عموم شهروندان بویژه در دوران سخت بیماری کرونا از الویت های دستگاه های مسئول در برخورد با متخلفان است.

این مقام مسئول همچنین پیشگیری از اوج گیری دوباره کرونا در هرمزگان و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم را از دیگر دلایل تعیین مجازات برای دست فروشان غیر بهداشتی آبزیان اعلام کرد.

موحدی نژاد خاطرنشان کرد: اکنون زیر ساخت های لازم برای عرضه بهداشتی آبزیان در بازار جدید ماهی فروشان محله پشت شهر فراهم شده است و از مردم تقاضا می شود به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده شان تنها از مراکز بهداشتی دارای مجوز مایحتاج روزانه خود را تامین کنند.

وی همچنین یادآور شد: همانند گذشته آماده ایم تا دست فروشان را در مکان های مناسب ساماندهی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

موحدی نژاد در پایان نیز از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده فعالیت دست فروشان آبزیان در هر نقطه از شهر به شماره ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *