ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز فرآیند واریز وجه منتخبین پیش فروش مشارکت در تولید سایپا

زمان قانونی برای واریز وجه علی الحساب منتخبین طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا آغاز شد.

بازخبر/به نقل از سایپانیوز، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: اسامی منتخبین قرعه کشی هفتمین طرح عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۹ روز پنجشنبه گذشته منتشر شد و علاوه بر آن، برای منتخبین نیز پیامک اطلاع رسانی ارسال شد.

حسین کاظمی طرقی افزود: مهلت قانونی برای واریز وجه علی الحساب و نهائی کردن ثبت نام ۷۲ ساعت کاری است اما گروه خودروسازی سایپا با هدف تسهیل در فرآیند ثبت نام، امکان واریز وجه را از همان روز پنجشنبه فراهم ساخت تا مشتریان محترم فرصت بیشتری برای انجام کار داشته باشند.

معاون فروش سایپا اظهار کرد: در قرعه کشی چهارمین طرح مشارکت در تولید محصولات سایپا در سال ۹۹ علاوه بر ۴۰ هزار منتخب اصلی، ۴۰ هزا نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

 

کاظمی طرقی در پایان گفت: با توجه به اینکه برای هر خودرو، علاوه بر فرد منتخب، یک نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده، بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی، در صورت عدم واریز وجه توسط فرد منتخب، نفر فهرست رزرو جایگزین خواهد شد.

کاظمی طرقی در پایان با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه با وجود تعطیلی، تعداد قابل توجهی از مشتریان از خدمات آنلاین بانکی استفاده کرده و وجه علی الحساب را واریز کردند، افزود: از سایر منتخبین نیز می خواهیم که هر چه سریعتر مراحل تکمیل فرآیند ثبت نام خود را انجام بدهند و آن را به روز آخر محول نکنند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *