ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

اولویت آموزش بر تدریس حضوری اما اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس درس نیست ولی اولویت آموزش مبتنی بر آموزش حضوری دانش آموزان در سطح مدارس است.

بازخبر/محمد قویدل صبح امروز(۲۳ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در راستای بازگشائی و بررسی وضعیت مدارس ناحیه یک و دو بندرعباس در سال تحصیل جدید، با تأکید بر آموزش حضوری دانش آموزان در سطح مدارس، پیگیری امورات آموزش دانش آموزان و رصد کیفیت انتقال آموزش های ارائه شده به دانش آموزان را از سوی مدیران و دبیران به صورت مستمر خواستار شد.
وی گفت: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس درس نیست ولی اولویت آموزش مبتنی بر آموزش حضوری دانش آموزان در سطح مدارس است چرا که کیفیت آموزش های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی بالاتر از آموزش های مجازی است.
قویدل تصریح کرد: کلیه مدارس نسبت به اموزش های تلفیقی برنامه ریزی داشته باشند و اطلاع رسانی مطلوبی در خصوص روش های متعدد آموزش دروس به دانش آموزان و خانوداه ها را داشته باشند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر مدرسه تلویزیون ایران از شبکه های سراسری سیما از قبیل شبکه آموزش، چهار و قرآن به صورت روزانه تدریس دروس مختلف را دنبال می کند که دانش آموزان می توانند ار این ظرفیت برای فراگیری دروس استفاده کنند.
قویدل اضافه کرد: ظرفیت شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد ) ظرفیت دیگری است که در بحث آموزش های مجازی، پوشش تدریس دبیران به صورت آفلاین و آنلاین را انجام می دهد و  در حال حاضر تدریس تمام دروس از ابتدا تا انتها در این شبکه بارگذاری شده است.
این مسئول اظهار کرد: کلیه مدارس باید اطلس دسترسی دانش آموزان خود را در خصوص وسایل ارتباطی از قبیل تبلت، موبایل، لپ تاپ و هم چنین اینترنت را تهیه کنند تا دانش آموزانی که به هر دلیلی به این موارد دسترسی ندارند، بتوان از سایر راههای آموزش جایگزین از قبیل تهیه درس نامه و جزوات آموزشی اقدام شود.
قویدل خاطرنشان کرد: بازدید های حوزه معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به صورت مستمر و مداوم از مدارس ادامه خواهد داشت که مواردی از قبیل رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، برنامه هفتگی مدرسه ، برنامه عملیاتی سالانه مدرسه، صورتجلسات شورای مدرسه و شورای دبیران، گروه بندی دانش آموزان و اطلاعات دسترسی دانش آموزان به آموزش های مجازی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *