چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

آیین‌ها و فرهنگ خاص هرمزگان سوژه نابی برای فیلم‌سازان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت روز سینما از موسسات ایرانیان فیلم خلیج فارس (مهدی خواجه ای)،آریا آنامیس(اصغر گردابی)،انجمن سینمای جوان بازدید و با حضور در منزل استاد منصور نعیمی از پیشکسوتان عرصه فیلم و سینمای هرمزگان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

بازخبر/فرضا کمالی زرکانی در این بازدیدها گفت: هرمزگان سرشار از زیبایی های بکر، جغرافیای منحصر به فرد، آیین ها و فرهنگ خاص و صنایع دستی، پوشش و آداب رسوم منحصر به فرد است.
وی افزود: ظرفیت های فوق هر کدام می تواند سوژه نابی برای فیلم سازان، مستند سازان و سینماگران باشد و تاکنون نیز بسیاری از کارگردانان سراسر کشور از این ظرفیت ها بهره برده اند اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به زحمات فیلمسازان استان طی سال های اخیر اشاره و بیان کرد: به سبب تلاش های فیلمسازان استان و ساخت فیلم هایی با بن مایه های فرهنگی، آیینی، فرهنگ عامه و ….نگاه عمومی مردم را به هرمزگان که به عنوان مرکز مبادلات تجاری و قاچاق نشان داده می شد را تغییر داده اند و این دستاورد بسیار بزرگی در حوزه سینماگران و فیلمسازان استان است.
کمالی زرکانی در پایان اظهار کرد: راهیابی و نمایش آثار فیلمسازان هرمزگان در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی نشانگر رشد کیفی فیلم های تولیدی در استان است و این روند با حمایت هایی که در نظر گرفته شده است همچنان سیر صعودی خود را ادامه خواهد داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *