آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مدیرکل سابق حج و زیارت هرمزگان دعوت حق را لبیک گفت

“امان‌الله ماندگاری” از چهره‌های شاخص جبهه انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس در هرمزگان و مدیر سابق حج و زیارت استان دعوت حق را لبیک گفت.

بازخبر/“امان‌الله ماندگاری” از آزادگان جنگ تحمیلی و مدیر سابق حج و زیارت هرمزگان روز گذشته براثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

امان الله ماندگاری آبان ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان بر اثر ضرب و شتم نیروهای بعثی به فیض جانبازی نائل آمد و به اسارت گرفته شد. این جانباز گرانقدر پس از تحمل بیش از ۷ سال درد و رنج اسارت به میهن عزیزمان بازگشت. این آزاده سرافراز در دوران اسارت ازجمله یاران صدیق مرحوم ابوترابی (سیدالاسرا) بود و در پی پافشاری بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خویش مورد شکنجه فراوان عمال بعثی قرار گرفت اما هیچ‌گاه روش و منش انقلابی خویش و پایبندی‌اش به ارزش‌های اسلامی را فراموش نکرد.

بی‌شک فداکاری‌های این جانباز و آزاده گرانقدر در جبهه های حق علیه باطل و پس از آن سال ها خدمت خالصانه و خداپسندانه اش به عنوان مدیر حج و زیارت استان و مسئولیت پشتیبانی حج تمتع در ستاد مکه برگ زرینی در کارنامه آن عزیز سفر کرده می درخشد.

در پی این ضایعه چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان با صدور پیامی این مصیبت را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایسنا هرمزگان، ضایعه دردناک فراق این یادگار ۸ سال دفاع مقدس و خدمتگزار زائرین بیت‌الله الحرام را خدمت خانواده محترم و داغ‌دیده ایشان و تمامی کارگزاران حج و زیارت و  هم استانی‌های بزرگوار تسلیت می‌گوید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *