ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

برگزاری تمامی مراسمات جمعی در هرمزگان ممنوع است

استاندار هرمزگان گفت: برگزاری تمامی مراسمات جمعی در استان ممنوع است و از مردم نیز می خواهیم این موارد را رعایت کرده و به ویژه از برگزاری مراسم های ختم و ترحیم خودداری کنند.

بازخبر/فریدون همتی شب گذشته(۲۲ شهریورماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: به هر میزان پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری از سوی مردم به خوبی رعایت شود، ابتلا به بیماری کرونا و بیماران ناشی از این ویروس نیز کاهش پیدا می‌کند و ارتباط مستقیم میان رعایت دستورالعمل ها با تعداد بیماران وجود دارد.

وی تصریح کرد: از مردم می خواهیم تا همچنان با حساسیت بسیار زیاد پروتکل ها را در راستای کاهش بیماری کرونا رعایت کنند.

همتی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های مسئول باید همچنان برنامه‌ریزی، پشتیبانی و نظارت میدانی لازم را بر محیط فعالیت تمامی مشاغل در ادارات، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، کارگاه های عمرانی، بازارها، اصناف و اماکن عمومی در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: با جدیت بیشتر و کنترل، نظارت و آگاه سازی مناسب و همچنین رعایت پروتکل ها به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری، روند کاهشی بیماری کرونا در استان ادامه می‌یابد و می‌توانیم این بیماری را مهار کنیم.

وی بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در مدارس باید به صورت کامل اجرایی شود و در سراسر استان، فرمانداران، بخشداران و مدیران مدارس و دستگاه‌های مسئول در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند و باید به طور ویژه نظارت بر مدارس را انجام دهند.

همتی اضافه کرد: برگزاری تمامی مراسمات جمعی در استان ممنوع است و از مردم نیز می خواهیم این موارد را رعایت کرده و به ویژه از برگزاری مراسم های ختم و ترحیم خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بخش تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان موفق به ساخت کیت تشخیص بیماری کووید ۱۹ و آنفلوآنزا شده است، تصریح کرد:  این کیت مراحل آزمایشی مختلف را طی کرده و تایید نهایی آن از طریق انستیتو پاستور در حال پیگیری است.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: ساخت این کیت یک دستاورد بزرگ در حوزه تحقیقات و پژوهش در استان هرمزگان است که برای نخستین بار انجام شده و می‌تواند در تشخیص این بیماری ها کمک بسیار مهمی داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *