اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان از پرداخت ۲۵ فقره تسهیلات اشتغال زایی روستایی در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد

احد قویدل فرد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام این خبر گفت : به ازای هر فقره مبلغ ۱۵۰۰ میلیون ریال از محل پست بانک به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت می گردد و در مجموع مبلغ ۳۷۵۰۰ میلیون ریال در قالب اعطای ۲۵ فقره تسهیلات به متقاضیان می باشد. وی هم چنین خاطر نشان کرد که تا کنون ۵ فقره تسهیلات با تکمیل مدارک به متقاضیان پرداخت گردیده است.

بازخبر/مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: طرح مذکور با عنوان ایجاد باجه خدمات بانکی در مناطق روستایی در راستای حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در حال انجام است که اعتبار طرح از تسهیلات صندوق توسعه ملی تامین شده است.

قویدل با اشاره نقش باجه های بانکی در ایجاد حداقل ۲ شغل در هر روستا، تصریح کرد: کاهش هزینه های دسترسی هموطنان روستایی به شبکه بانکی، جذب سپرده های سرگردان و هدایت آن به بخش های مولد اقتصادی در روستاها، گسترش خدمات بانکداری الکترونیک در روستاها، کاهش شکاف دیجیتالی و دسترسی آسان هموطنان روستایی به شبکه بانکی، گسترش خدمات دولت الکترونیک و اعطای تسهیلات خرد و حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط در روستا از محل منابع داخلی از جمله اهدافی است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعطای تسهیلات و اجرای طرح به دنبال تحقق آن در روستاهای استان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *